söndag 31 oktober 2010

Efter solsken kommer regn

Nu börjar veckan som jag fasat för...

Bella är borta och T jobbar natt.
Som upplagt för att mina (hjärn?)spöken ska visa sig från sina allra starkaste sida...
Katterna är inte direkt någon trygghet. Den ena sover sig igenom en jordbävning och den andra gömmer sig bakom soffan så fort man petar på dammsugaren...

Så that leaves me.
Jag tankar film för fullt och siktar mot att hålla mig vaken hela natten och sen somna i morgon bitti när T kommer hem.
Fast jag är ingen bra nattsuddare så jag får vara glad om jag håller till klockan nio...


Eftersom kvällsmyset fick lämna plats för träning och nattarbete ikväll så hade vi eftermiddagsmys istället. Hämtmat från greken, nerdragna persienner, en massa ljus och en film (se för övrigt inte Altitude - en och en halv timme ni aldrig får tillbaka).
Men allt gulligull gör det bara ännu jobbigare att spendera hela natten ensam...


Fuck nattjobb.



Inga kommentarer: