måndag 10 augusti 2009

Arbetsintervju nr 5689?

~~~~~

Kanske lite överdrivet..

Lite.

För det känns som om jag gått på fasligt många intervjuer på fasligt kort tid.

Idag ska jag på en till, dock bara vikariejobb igen.
Det sista som skulle bli heltid sket sig, vilket var otroligt synd för det kändes så himla bra!
Typiskt.

Men vik är bättre än inget alls.

Som vanligt är jag skitnervös och hoppas verkligen att jag gör ett gott intryck.
Det är alltid svårt att presentera sig själv tycker jag.

Alltså riktigt presentera sig.
Inte bara sträcka fram handen och berätta vad man heter, utan berätta vem man är.
Hur gör man det liksom?

Jag tycker alltid det låter så lamt när jag försöker berätta om mig själv.

"Jag heter Marie, jag är 26 år och jag bor i Falun. Jag har en dotter som är sju år..."

Sen då?
Hur lätt är det att berätta vem man verkligen är?

Jag tycker det är tillräckligt svårt att komma ihåg hur gammal man är ibland...


Inga kommentarer: