torsdag 20 augusti 2009

Vad händer?

~~~~~
Ska det vara såhär?

Är det här vardag?

För isåfall är det inge roligt och det är Inte riktigt vad jag hade tänkt...
Jag hade tänkt bättre, mer lättsamt, mer överseende och ansträngning.

Det ÄR skitjobbigt att vara trött.
Vare sig det är efter en natts jobb eller att gå upp tidigt på morgonen.
Men hallå??
Make an effort!

Det är såhär man glider isär.
Lika bra att komma ihåg det innan man är där och nosar.

Kan det bli helg snart så jag kan få lyfta och ta bort mina två fötter från jorden?
Vi ska för övrigt presentera våra respektive föräldrar för varandra i helgen.
Över lite kräftor och Lars-Kristerz.
Det kan ju gå precis hur som helst, men jag gissar på alldeles utmärkt!

1 kommentar:

Kiki sa...

Ni kommer att få skitkul på " Bärgä"! Ta en klunk å dansa lite åt mig oxå,synd att ni missar alla MINA spelningar bara. Dax att komma till Peking snart va? Hälsa Bellis, hon är en sån sweetheart!Kram