torsdag 6 augusti 2009

Knep & Knåp

~~~~~

Att vara "ensam" i en ny stad med en sjuåring som kräver konstant underhållning kan vara lite klurigt.
Men idag lyckades vi iallafall leta oss ner till en liten, och ganska central, strand.
Kålgårn kallades den visst.

Bella badade mycket och gärna och jag satt med näsan i min korsordstidning (Knep & Knåp).

Nu har jag varit duktig flickvän och städat hela lägenheten, plockat skräp och bokat tvättstuga.

Jag ska försöka lura i Isabelle lite Findus fiskgratäng om ett tag. Hon behöver något som Inte är nudlar eller falukorv, som är klara favoriter.


För övrigt så efterlyses en billig Bäddsoffa (2-sitsig och som har bädd med "ben" under)
Jag saknar min mamma och vill att hon ska komma upp hit bums. Då behöver jag en finfin bäddsoffa som hon kan sova i.
Capish?


Nu - Findus!

1 kommentar:

F sa...

undrar om min sambo varit lika duktig...