måndag 17 augusti 2009

Slut för idag

~~~~~

Då var Ikea-visiten slut för den här gången.

Det känns som tiden springer iväg varje gång vi är där.
Vi lämnar alltid in Bella (lämnar in, det låter så stört..) i lekrummet, så hon kan skutta runt istället för att hänga oss i hasorna hela vägen runt Ikea, och där får de vara max en timme.

Men på något vis lyckas den där timmen rusa förbi snabbare än vi (jag) hinner plocka åt mig saker, så vi blir alltid sena.
Men lika glad för det är Hon.
Och jag, som får nya prylar!

Idag kom vi tillbaka med en byrå till hallen, matta till vardagsrummet, lite hyllor och annat smått och gott!
Härliga tider!

Men nu har ruset börjat lägga sig och jag ser redan fram emot nästa besök på mitt älskade varuhus!
(Jag är dock ganska övertygad om att T inte känner likadant..)


Som jag tidigare sagt så får jag, hur gärna jag än vill, inte lägga upp fler bilder på lägenheten förän de flesta varit här och tittat.
Men håll till godo, alla ni som inte planerat att besöka oss alls, det kommer!


2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh, IKEA! Där skulle man ju kunna gå hur länge som helst och kika =)

☆ http://wazup.blogg.se/

Marcus sa...

Jag trodde att du lämnade T i lekrummet :)