torsdag 20 augusti 2009

It's on like donkey kong, biatch!

~~~~~

Rubriken har absolut ingenting att göra med inlägget (som jag förövrigt inte har kommit på vad det ska handla om ännu...) men det är ett roligt citat från American Pie: The wedding.


Jag kan ju börja med att berätta att jag är helt slut idag.
Mina fötter känns tretton storlekar större och jag är tröttare än någon varit, någonsin!

Fast dagen har varit bra.
Den slutade definitivt bättre än den började och morgonens bekymmer verkar borta.

I morgon är jag ledig.
Iallafall från jobbet, för jag har ungeför femhundra andra saker jag måste göra efter jag lämnat Bella på skolan.

Dagen kommer se ut ungefär såhär;

♥ T kommer hem från jobbet halv sju och väcker mig och Bella.

♥ Jag går med Bella till skolan

♥ Handla

♥ Göra tre pajer och sätta upp hyllor

♥ T vaknar, möte med fritids 13.30

♥ T kör Bella till Sala där pappan möter upp och tar henne till S-tälje.

♥ Städa, Städa Städa

♥ MAMMA OCH PAPPA KOMMER!


Kan det bli i morgon snart??

Inga kommentarer: