måndag 3 augusti 2009

Bilder

~~~~~
Okej, här kommer då lite bilder på nya Hemma.
Ha lite överseende med både "inredning" och bildlkvalitet, vi har bott där i 4 dagar och jag hade lite bråttom.
Vi börjar från nedre plan, som Inte är entréplanet.


Bellas rum, med färdigbyggda loftsängen.



Mitt och tommys rum



Utanför sovrummen ligger "kontoret"

Badrum




Nedre plan sett från ingången (precis nedanför trappan)



Trappa (väldigt intressant, eller hur?)



Toalett/dusch - övre plan

Övre plan sett från entrén



Kök - sett från ingång vardagsrum



Kök - sett från ingång hall



Gästrum




Vardagsrum - Terassbalkongdörren (sett från hallen)

Vardagsrum -sett från ingång hall



Så ser det alltså ut.

Vi trivs som fisken i havet och jag är upp över öronen förälskad i mitt nya Hemma!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint ni har det! Ska se till att ordna så vi kommer upp någon helg och tittar och dricker öl :) (gärna medan man fortfarande kan sitta på terassen kanske?)

Anonym sa...

ÅHH va mysigt.. jag längtar redan
(fast kanske messt efter bella... och
dej o Tommy också förståss)
Stor Kram på er. H/Modern

Anonym sa...

Vad fint ni har det. Vad glad jag blir :) har legat hemma med väldiga smärtor i foten, hörs någon dag? :) /Aurora

Kiki sa...

Shit va ni har varit snabba! Känns bra att ha bidragit med lite inredningsdetaljer ( Bellas madrass och placeringen av soffdelen) Pöss på er!