söndag 2 augusti 2009

Hemma

~~~~~

Det har (som ni kanske förstår) varit fullt upp här hela helgen.

Men nu, efter nerpackning, urpackning, städning, möblering och lite partaj, har jag äntligen en lugn stund.

Isabelle kom upp idag!
Så nu är hela familjen samlad och det känns fantastiskt.

Jag tycker vi varit väldigt duktiga de här dagarna, vi har fått i ordning massor!
(Bilder kommer!)


I morgon har jag fika/intervju för ett vikariejobb jag kanske ska få i slutet av augusti.
Nervöst, men jag längtar massor.
Jag behöver pengarna. VI behöver pengarna.

(Så jag kan shoppa loss på Ikea sen!)


Önska mig lycka till!


1 kommentar:

Kiki sa...

Hoppas ni hade skoj i lördags, jag blev attackerad av John Blund och fick tacka för mig runt elva.....idag sitter jag på jobbet och har ont i varje kroppsdel! Kram