söndag 16 augusti 2009

Jag har blivit sjuk.

~~~~~

Jag har fått inredningssjukan.

Det är en otroligt svå sjukdom och om man inte är ekonomiskt oberoende är det väldigt svårt att råda bot på den.

Symptomen är t.ex ;

  • Tvångsmässiga besök på olika postorder- och möbelsidor på internet
  • Otaliga s.k "inköpslistor" där man maniskt skriver ner allt man måste handla
  • Insomnia (eftersom man ligger vaken och funderar på vilken matta man ska ha i vardagsrummet)
  • Umgängessvårigheter (alla runt omkring är störningsmoment när man planerar designen på gardinerna i gärstrummet)
  • Evigt tjat om bara "En endaste tur till Ikea" till

Osv...

Listan kan göras lång.

Tyvärr ser mina tillfriskningschanser ganska mörka ut då vi Ej är ekonomiskt oberoende och jag måste vänta till löning innan jag kan sätta alla mina planer i verket.

Men eftersom jag har världens bästa sambo så blir det en tripp till mitt älskade(/hatade) Ikea i morgon ändå!

Inga kommentarer: