måndag 31 augusti 2009

Jag borde inte.

~~~~~

Men jag tänker göra det ändå.

Jag hittade en intervju med Sveriges blondaste (trots varierande hårfärg) Bella.

Läs Detta

Jag fascineras av hur man kan framstå som en sån o-t-r-o-l-i-g-t ytlig människa genom bara en liten intervju.

Talang?
Eller kommer det naturligt?


Blondinbella om vad det värsta med att åka buss är:
"Jag vill alltid ha två platser för mig själv så jag kan breda ut mig och få plats med alla mina saker. Och så kommer nån och säger "kan jag sitta här" och det vill man ju verkligen inte, men så får man göra det iallafall. Jag hatar när det är trångt!"

"Vem är det som har suttit här innan mig? Är det någin äcklig person? Är det en socialdemokrat? Är det någon tjock person?"


Eh?

I hennes blogg skriver hon ju massor om att man ska vara nöjd med hur man ser ut.Ingen bantning här inte.

Är intervjun fake?
Eller är Hon fake?