måndag 31 augusti 2009

Experiment

~~~~~
Eller nä, experiment låter så osäkert.
Som om jag inte har koll.

Projekt är nog bättre benämning för vad som komma skall.

Projekt; Bella går själv till skolan.

Neeej, jag ska inte släppa iväg henne själv bara huxflux nu direkt.

Vi ska göra det successivt.
Step by step liksom.

Steg 1: Jag går med henne till skolan, men jag går Inte med henne In på skolan.
Steg 2: Jag går med henne halvvägs.
Steg 3: Jag följer med henne ut från vårat bostadsområde.
Steg 4: Hon går själv!

Isabelle är redo. Hon har tjatat sen innan hon visste var skolan låg.
Men maaaammaaa, Alla mina kompisar får ju gå självaaa.

Jag är Inte så redo (därav step by step-processen, Dra av plåsteret snabbt funkar Inte här!)

Antagligen kommer det ta flera veckor innan jag ens vågar låta det gå längre än till steg 2.


1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! Det kommer säkert att gå som en dans. Eller så får du smyga efter utan att hon ser dig... ;)