onsdag 5 augusti 2009

Pyjamasparty

~~~~~

Isabelle har har sin kompis (T´s systerdotter) Maja här ikväll och inatt.

De har på bara ett fåtal timmar hunnit med följande;

  • Varit ute och lekt på går´n 4 ggr
  • Ätit glass
  • Varit och handlat med mig
  • Bytt bokmärken
  • Spelat nintendo DS
  • Pratat med sina föräldrar i telefonen (bella med sin pappa då, jag är ju här!)
  • Ätit falukorv med makaroner
  • Proppat i sig godis och chips
  • Kollat på film (Barbie såklart. Vad annars?)
  • Gjort kullerbyttor nerför soffan (jag är inte så oansvarig som det låter, det var helt safe.Typ)
  • Badat i badkaret med snorkeln och ficklampan i högsta hugg (fråga mig inte, det var inte min idé)
  • Målat i 4 st olika målarböcker

Nu, efter mycket om och men, ligger dessa blonda små yrväder och läser saga för varandra i loftsängen.

Man kan inte annat än gilla läget.

De är så fantastiska.


Inga kommentarer: