söndag 9 augusti 2009

I-K-E-A - Andra upplagan

~~~~~

Jag älskar fortfarande Ikea.
Fast snäppet mindre nu.

Typ så att jag inte skulle vilja bo där ändå.

Vi har varit på Ikea igen idag.
Fast denna gång till Ikea i Västerås eftersom Gävle-Ikeas lageruppdatering var ganska skitdålig.
Så Västerås fick idag välkomna oss med öppna, och fruktansvärt varma, armar och vi återvända till Falun en Tv-bänk, ett skrivbord och diverse annat plock, rikare!

För ärligt talat så är det omöjligt att gå på Ikea utan att plocka på sig en massa smått på vägen.
(Den som lyckats, let me know!)

Igår förälskade jag mig i två små jättefina värmeljusstakar/ljuskoppar/ljusgrejsimojser.
Så jag köpte två till idag!

Jag har lovat T att inte lägga upp fler bilder på lägenheten tills nära och kära varit och sett den.
Det blir ju roligare då tyckte han.

Jag tyckte också det, men det är väldigt svårt att inte visa hur mallig jag är över vart jag bor någonstans.

Men en tjyvtitt på mina fina ljusstakar kan ni får i allafall!




Inga kommentarer: