onsdag 26 augusti 2009

Nästan nöjd

~~~~~

Nu är jag framme och nosar på mållinjen.

Efter lite fix här och lite trix där, så är jag nästan helt nöjd med min nya layout!

För tillfället iallafall.
Jag vet ju, mer än väl, att jag har en förmåga att tröttna ganska snabbt på att saker ser likadant ut för länge.

Därav mitt ständiga shoppingbehov kanske?


Nu får det iallafall se ut såhär ett tag.
(Ge och ta lite småändringar här och där ibland kanske)

Jag gissar att min kära mor är mer än nöjd, då hon inte riktigt gillade den svarta bakgrunden.

Vad är det med mammor och färgen svart??

3 kommentarer:

Katie sa...

Dom verkar alltid tycka att svart är så himla tråkigt. Min mamma gillar det inte heller...

Jag tycker det var jättefin design :D Jag gillar bilderna i headern

T sa...

Menar du att Mammor inte gillar färgen svart? Hur kunde du isåfall falla för mig?

Anonym sa...

Meh, Tommy din wigger. Det är bara att inse; You ain't no brother!