söndag 23 augusti 2009

Yester me yester you YESTERDAY

~~~~~

Kul refräng.

Gårdagen var riktigt bra.
Mammor och pappor roade sig som bara mammor och pappor kan. (sådär så barnen tycker det är lite pinsamt men samtidigt skitkul för att det händer så sällan).
Lars-Kristerz var riktigt bra och för våra föräldrar blev det mer än ett par turer nere på dansbanan.
En riktigt bra kväll med andra ord.

Jag frös, var trött och klen efter en ordentllig kräft-överdos.
Men det gjorde inget, för att få se mamma och pappa trivas så bra på min nya hemmaplan var så värt!

Det var klent på fotograferings-fronten, men lite pics lyckades jag klämma fram.

Här är guldklimparna.

Gott, Gottigott-GOTT

Bättre bild än såhär blev det inte på scenen

Lars-Kristerz nallebjörn och min vackra mamma

1 kommentar:

Kiki sa...

Vad besviken jag blir att du inte fotade BUM BUM!!!!Trodde bror skulle fixa det........