tisdag 4 augusti 2009

Efter solsken kommer regn

~~~~~

Nästan precis så negativ är jag för tillfället.


Jag har levt på mina rosa moln, men nu kommer verkligheten och bankar på dörren (skithårt!)

T åker från stan i flera dagar med bandet - skönt liv står på hans schema.
Jag är glad för hans skull, han behöver också komma ifrån och koppla av.

Men på mitt schema står jobbintervjuer (Obs! -er), arbetspass, inredning, fattigdom och Isabelle.
Dessutom är jag ensam.

Så ja, jag tycker lite synd om mig själv just nu.
Det får man - även fast man fåt sin högsta önskan uppfylld.


Allmosor välkomnas! Fortfarande ekar gästrum och kök tomma.
En sisådar 10.000 :- räcker nog tror jag. Tack!

1 kommentar:

Kiki sa...

Jag föreslår en tripp med bussen till Enviken där ni kan bada och sola och mamma har semme. Kram