måndag 24 augusti 2009

Så Typiskt Mig!

~~~~~~

Varför kan jag inte hålla fingarna i styr??
Varför måste jag promt pilla på saker som jag inte begriper mig på??


Nu har jag installerat nåt lureri som datorn sa åt mig att göra.
Nån "uppdatering" som det så fint hette.

Jag fattar ju inget av sånt där så jag klickade vackert på "ja" eller "yes" eller va fan det nu stod.
Och nu är det förstört!

Eller, nej.
Det är väl kanske inte riktigt förstört. Men det är jätteannorlunda nu.
Allt ser konstigt ut.

Och fastän datorn sa att det här var minsann en finfin uppdatering (typ) så gillar jag den Inte!

Hur får jag tillbaka så som det var Innan jag skulle fingra på saker jag inte visste nåt om?


Förresten så är min dator nog lite på dödens kant nu.
Den skulle behöva en extreme makeover, en fullservice, en millimeternoga genomgång av någon som kan sånt här. (D.v.s inte jag)

Helst gratis.


1 kommentar:

Marcus sa...

Låter som ett uppdrag för mig :)