torsdag 6 augusti 2009

Kompromiss?

~~~~~

Min sambo och jag (sambo! det är så coolt!) har delade åsikter om dörren in till gästrummet.
Den går inåt och gästrummet är så litet att dörren inte går att Öppna helt med tv-bänk bakom och den kommer inte gå att Stänga helt när en bäddsoffa är utbäddad.
T tycker inte att det är någon big deal och han anser att dörren stannar.
Jag tycker att det ÄR en big deal och att dörren ska väck.
Nu har jag kommit på en genialisk lösning!
En vikdörr
En vikdörr är svaret på våra bekymmer.
T får en dörr och jag får ett fullt funktionellt gästrum!




Voilá!



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är helt med dig, är helt allergisk mot saker som är ivägen typ att inte kunna öppna en dörr ordentligt eller när en möbel blockerar en del av en dörröppning (eller står ut och för nära). Vikdörr är smart och mer permanent än typ draperi.