tisdag 18 augusti 2009

First day at school

~~~~~

Så-där-ja!

Då vart skoldag 1 avklarad!
Bara.... en jäkla massa skoldagar kvar.

Jag älskade att se ivern i barnens ögon.
Hur överlyckliga de blev när de fick med sig en Läxa hem första skoldagen.

Undrar hur länge det håller...

Isabelle var jätteduktig! Jag stannade kvar hela tiden, men under lunchen fick hon gå med sin klass till matsalen själv.
Hon måste ju testa vingarna, i morgon är jag inte med.

Men hursomhelst, så gick det också jättebra. Hon hade ätit upp all mat och tyckt att det var jättekul.
Hon verkade tillochmed mer självsäker efter den där halvtimmen som de var borta.
Som om hon insett att hon faktiskt Kan Själv.

Så jag är inte ett dugg orolig över hur hon kommer klara morgondagen.


Här kommer lite random bilder från skoldagen.
Jag behöver nog inte sätta beskrivningar under, det syns ju ganska väl vad det föreställer.







Inga kommentarer: