torsdag 13 augusti 2009

Håller tummarna!

~~~~~

Idag var jag på möte med en ny brukare jag eventuellt ska få vara vikarie hos.
Det kändes verkligen jättebra och jag hoppas det var ömsesidigt.

Så nu håller jag alla tummar jag har (första gången jag önskat att jag haft fler än två tummar..) för att jag ska få komma dit på intro.
Gör det ni det också blir jag glad. Ju fler tummar desto bättre!


Nu ska jag fixa lite mat till Isabelle och Maja.
Chicken nuggets, pommes och currysås röstades fram som dagens lunch.

Förresten har flickorna varit väldigt tysta väldigt länge, så jag tror jag ska gå ner och se vad de har för sig.
Något fuffens måste det vara eftersom de inte tjoar nåt.

"Schh, va tyst så inte mamma hör"


2 kommentarer:

Anonym sa...

Två tummar i Farsta!

Anonym sa...

två tummar i Trosa